مرتضی، آخرین صید ترابزون در تابستان؟!

ترابزون تنها تیم در بین قدرت های فوتبال ترکیه است که تا حدودی پرونده نقل و انتقالاتی خود را بسته و مهم ترین صید باقی مانده اش، دیگر مدافع میانی تیم ملی ایران یعنی مرتضی پور علی گنجی است.

پورعلی گنجی پس از دو فصل خوب با السد، حاضر نشد قراردادش با این تیم قطری را تمدید کند و حالا پس از نمایش های جذاب در جام جهانی، آزادی عمل خوبی برای انتخاب تیم بعدی اش دارد و به نظر می رسد، مقصد این مدافع ملی پوش فوتبال اروپا خواهد بود.

از مدت ها قبل خبرهایی درباره ترانسفر پورعلی گنجی به ترابزون اسپور شنیده می شود. ترابزونی ها در اولین گام وحید امیری را خریدند و سپس به سراغ مجید حسینی رفتند و اکنون می خواهند با جذب پور علی گنجی، شمار ایرانی های تیمشان را به عدد 3 برسانند.

همانطور که مدیر باشگاه در مراسم معارفه امیری عنوان کرد، ترک ها علاوه بر نگاه فنی به فوتبالیست های ایرانی از آن ها در راستای جذب توریست ها و تماشاگران ایرانی به ورزشگاه نیز استفاده می کنند و قصد دارند تعداد طرفدارانش را هم بیشتر کنند.

پیش تر شنیده می شد پیشنهاد ترک ها به پورعلی گنجی 750 هزار دلار است اما روز گذشته ترابزونی ها اعلام کردند حاضرند 100 هزار دلار هم به این مبلغ بیافزایند تا مدافع 26 ساله و سابق تیم نفت تهران را به خدمت گیرند. حال رسانه های ترک زبان مرتضی را آخرین صید باقی مانده ترابزون اسپور در تابستان عنوان کردند و نوشتند که باشگاه مرتضی را به ترکیه دعوت کرده، بازیکنی که در یک ماه اخیر مذاکراتی با ترابزون انجام داده است.