داعشی‌ها در دام ارتش سوریه

شماری از یگان های ارتش سوریه با پیشروی در بخش شمالی و شمال غربی منطقه تپه های صفا در صحرای سویداء، تروریست های داعش را هدف قرار دادند و تلاش شماری از آنها را برای فرار به سمت پایگاه آمریکا در منطقه التنف خنثی کردند.

پس از آن که ارتش سوریه و نیروهای پشتیبانی آنها مناطق تحت کنترل خود را در بخش شمالی و شمال غربی تپه های صفا در صحرای سویداء افزایش دادند و تروریست های داعش در عقب نشینی از این مناطق شکست خوردند، این گروه به سرعت در حال فروپاشی است.

در پی حملات یگان‌هایی از ارتش سوریه به مراکز تجمع تروریست های داعش در منطقه تپه های صفا، تروریست های داعش متحمل خسارات مادی و تلفات جانی شدند.

از سوی دیگر، یگان های دیگری از ارتش سوریه و نیروهای پشتیبانی، محور تحرکات تروریست‌ها را که برای فرار از محاصره ارتش سوریه و تحرک به سمت جرف الصخر تلاش می کرد، هدف حمله قرار دادند. ارتش سوریه تلاش این گروه تروریستی را خنثی کرد و در پی آن، شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و شمار دیگری زخمی شدند. این در حالی است که برخی یگان های ارتش سوریه مکان‌های استقرار خود را در محور شمالی و غربی تپه های صفا تقویت و از این طریق، عرصه را بر تروریست های باقی مانده از داعش در این منطقه تنگ کردند.

گزارشگر این شبکه افزود: گروه های تروریستی با بهره برداری از ماهیت پیچیده جغرافیایی منطقه تپه های صفا در صحرای سویداء، تلاش می کنند حملات غافلگیرکننده ای علیه ارتش سوریه انجام دهند یا به سمت منطقه التنف در جوار مرزهای اردن و عراق، فرار کنند؛ زیرا تروریست ها بر این باورند که این مناطق با وجود حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی و حمایت آنها از گروه های تروریستی، پناهگاهی امن برای افراد مسلح تروریست محسوب می شود. غافل از این که ارتش سوریه در کمین آنها هستند.