خسارت‌های سنگین مزدوران در «البیضاء»

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "ناطع" در استان البیضاء را هدف حملات غافلگیر کننده خود قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات غافلگیر کننده که چندین ساعت به طول انجامید خسارات سنگینی به مزدوران وارد آمد و چندین نقطه که قبلا تحت اشغال مزدوران بود به کنترل نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمد.

از سوی دیگر تجهیزات نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در این جبهه هدف حملات توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت و خسارت‌های وارد آمده به مزدوران بیشتر شد.

نیرو‌های یمنی همچنین به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در "ذی ناعم" واقع در استان البیضاء حمله کردند که شماری از مزدوران در پی این حملات کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی در تعز گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انجام عملیات نظامی امنیت چندین منطقه و تپه را در جبهه "ابعر" برقرار کردند که در پی این عملیات مزدوران به صورت دسته‌جمعی فرار کردند.

شهادت ۲ یمنی در حملات متجاوزان

در پی حملات راکتی و توپخانه‌ای متجاوزان سعودی به بخش مرزی "شدا" در استان صعده واقع در شمال یمن دو شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

ائتلاف متجاوز سعودی در سایه سکوت و تبانی جامعه جهانی حملات خود به غیرنظامیان در محلات و بخش‌های مرزی را گسترده‌تر کرده است.