رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای عربستان خط و نشان کشید

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان سخنان خود در مراسم پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب ۲۶ سپتامبر یمن اعلام کرد: کشورهای شرکت کننده در ائتلاف سعودی باید بدانند که دوران سلطه گری پایان یافته است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به متجاوزان افزود: با استعانت از خداوند متعال، تمام تلاش های تان برای بازگرداندن سلطه تان به یمن شکست خواهد خورد.

وی تاکید کرد: بهترین گواه که حکایت از شکست شما در جنگ دارد، پایداری و استقامت مردم، عزم ارتش و کمیته های مردمی یمن است، به همین دلیل، تداوم تجاوز غیرقانونی شما تنها منجر به جنایت بیشتر و البته شدت تلفات نیروهای شما خواهد شد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: ما هرگز عزم و ثابت قدمی خود را از دست نمی دهیم و همچنان به همراه ملت خودمان و تا آزادسازی سرزمین و تعیین سرنوشت کشورمان به مبارزه ادامه خواهیم داد.

المشاط تاکید کرد، به مبارزه ادامه می دهیم، هرچند همواره دست خود را برای صلح به سوی کشورهای مختلف دراز کردیم و ادامه دهنده این اقدام خواهیم بود.

وی در پایان از مردم یمن خواست، همان گونه که در جنگ نظامی در برابر متجاوزان پایداری و ایستادگی کرده اند، به مقاومت خود در جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته اند، ادامه دهند.