۳ شهید در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به الحدیده

در پی حملات ائتلاف متجاوز سعودی به بازار شهر الدریهمی در استان الحدیده ۳ شهروند یمنی به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شد.

شایان ذکر است که ائتلاف متجاوز سعودی طی روز‌های گذشته حملات توپخانه‌ای خود به بخش الدریهمی در استان الحدیده را تشدید کرده است که در پی این حملات ۳۰ منزل مسکونی تخریب و یا دچار خسارت شده است.

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات خساراتی به مزدوران وارد شد.

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در جنوب شرق "حیس" در استان الحدیده را ناکام گذاشتند که در پی این حملات خساراتی مادی و جانی به مزدوران وارد شد.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جنوب شرق حیس هدف حملات توپخانه‌ای نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین یا یک فروند موشک زلزال مواضع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را هدف قرار دادند. ‎