به گزارش پرس تی وی، میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات آمریکا روز گذشته مطالبی مطرح کرد که بسیار برایش مشکل آفرین شده است.

رامنی که بیش از دیگر نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا برای نمایندگی این حزب در دور نهایی انتخابات و رقابت با باراک اوباما، رئیس جمهور دموکرات آمریکا شانس دارد روز گذشته گفت «وضع افراد بسیار فقیر در آمریکا برایش مهم نیست.

من در این رقابتهای انتخاباتی به مردم آمریکا توجه دارم. من به افراد بسیار فقیر توجه ندارم. ما یک شبکه حمایت از افراد فقیر در کشور داریم که من آن را ترمیم خواهم کرد. من درباره افراد بسیار ثروتمند کشور نیز نگران نیستم زیرا آنها اوضاعشان خوب است. توجه من به نود و نه درصد مردم آمریکا است که در حال حاضر در وضع بدی زندگی خود را سپری می کنند. من این پیام را در سراسر آمریکا منتقل می کنم.»

ناظران می گویند گاف جدید رامنی سبب شده است تردیدهای جدی درباره توانایی وی برای ارتباط برقرار کردن با اکثر آمریکایی ها مطرح شود که در حال حاضر برای تامین هزینه های زندگی شان مشکل دارند. رامنی در حالی این سخنان را مطرح می کند که مردم آمریکا با مشکل بیکاری فزاینده نیز مواجه هستند.