برهنه کردن یک عالم بحرینی!

به گزارش افکار نیوز ،"عبدالوهاب حسین" در همایش جمعیتهای سیاسی بحرین، که پنج شنبه شب به صورت زنده از شبکه خبری العالم پخش شد، تأکید کرد: نیروهای ارتش به منازل شخصیت های بحرینی یورش برده و آنها را به وحشیانه ترین صورت بازداشت کرده ، و در برابر خانواده شان مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی افزود: این شخصیت ها با برق شکنجه شده و از سقف آویزان شدند، و آنها را از خواب محروم کردند. آنها همچنین در جریان یک فرایندی بسیار طولانی برای بازجویی و تحقیق قرار گرفته و سرانجام به دادگاه های نظامی معرفی شدند.

این سخنران بحرینی تأکید کرد: این شخصیت ها طبق اذعان سازمان های مدافع حقوق بشر، صاحب اندیشه هستند، و در گزارش کمیته حقیقت یاب به اقدامات غیرقانونی صورت گرفته علیه آنها اشاره شده است.

عبدالوهاب حسین در این همایش که با حضور هزاران نفر از مردم بحرین برگزار شد، به نیابت از خانواده بازداشت شدگان و مردم بحرین، خواستار آزادی همه بازداشت شدگان شد.

سخنران این همایش گفت: اعتصاب غذای شخصیت ها در اعتراض به ادامه سرکوب مردم و همچنین وضعیت غیرقانونی است، که با آن مواجه شده اند.

این همایش با دعوت جمعیت های " وفاق "، " وعد "، " الاخاء "، " القومی "، " الوحدوی "، و " امل " در منطقه " جبلة حبشی " برگزار شد.