جهاد اسلامی به جنایت اخیر در غزه واکنش نشان داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای با اشاره به جنایت اخیر صهیونیستها در غزه و شهادت سه نوجوان فلسطینی، اعلام کرد: صهیونیستها پس از این جنایت، دروغ پردازی های رسانه ای خود را با هدف فریب افکار عمومی کلید زدند.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این جنبش آمده است: روایت رژیم صهیونیستی از علت عملیات در جنوب غزه کاملا دروغ بوده و حاصل توهمات مقامات این رژیم است چرا که سه نوجوان شهید هیچ ارتباطی با فعالیت های نظامی نداشتند.

این جنبش تأکید کرده است: این خون های پاک ریخته شد تا نتانیاهو قاتل و جنایتکار به اهداف پست خود در نبرد با دیگر احزاب، دست پیدا کند. در واقع، نتانیاهو با این جنایت تلاش کرد تا صداهایی که عجز و ناتوانی او در خاموش کردن تظاهرات های بازگشت را فریاد می زنند، خاموش کند.

جهاد اسلامی در بیانیه خود اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تا ساعت ها پس از هدف قرار گرفتن سه نوجوان فلسطینی، مانع از رسیدن اورژانس و تیم پزشکی برای امدادرسانی به آنها، شد.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: بدون شک مقاومت به این جنایت، متناسب با حجم آن پاسخ خواهد داد.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه خود خطاب به اعرابی که در مسیر عادی سازی روابط با صهیونیستها گام برداشته اند، اعلام کرد: باید بدانید که ننگِ عادی سازی روابط، صهیونیستها را به ارتکاب جنایت های بیشتر علیه فلسطینیان تشویق می کند.