رژیم صهیونیستی در مرز غزه رزمایش برگزار کرد

شمار زیادی از نظامیان صهیونیست به همراه خودروها و تجهیزات نظامی و بالگرد در مرز غزه مستقر شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند که ساکنان شهرک های صهیونیستی نیز صدای شدید انفجار ناشی از این رزمایش را خواهند شنید.

رسانه های صهیونیست مدعی شدند که این رزمایش چند روز پس از اعلام حمله موشکی 'جنبش جهاد اسلامی' به شهرک های صهیونیستی با 51 موشک صورت گرفت . این در حالی است که رژیم اشغالگر بیش از 93 موشک به مناطق مسکونی غزه شلیک کرد.

فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی با اعلام آماده باش کامل در مرزهای نوار غزه از تداوم رزمایش خبر دادند.

جهاد اسلامی پاسخ شهادت سه کودک فلسطینی قریب الوقوع است

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که مقاومت فلسطین به جنایت کشتار سه کودک فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و راه پیمایی بازگشت در 'رفح' و اردوگاه 'جبالیا' به زودی پاسخ مناسب خواهد داد.

این جنبش با اعلام این مطلب که قاتلان صهیونیست با تداوم کشتار کودکان فلسطینی و غیرنظامیان، قوانین و قراردادهای بشر دوستانه را علنا زیر پا گذاشته است، تاکید کرد که رژیم اشغالگر به دروغ ادعا می کند که این کودکان فعالیت نظامی داشته اند، در حالی که آنها هیچ ارتباطی با فعالیت های سیاسی و نظامی ندارند.

فلسطینان صبح امروز با برگزاری تظاهرات در رفح و اردوگاه جبالیا به کشتار سه کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

'داود شهاب' رئیس دفتر مطبوعاتی جهاد اسلامی تظاهرات مردم فلسطین و درخواست پاسخ مناسب به کشتار سه کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را نشانه آگاهی آنها دانست.

وی افزود: مقاومت تا تحقق حقوق کامل فلسطینیان از پا نخواهد نشست.

منابع فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه، سه کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

حمله رژیم صهیونیستی با پهپاد و به منطقه «الشرقیه» در حدفاصل خان یونس و دیر البلح انجام شده است.

این منابع خبری افزود: ارتش رژیم صهیونیستی مانع از رسیدن گروه های امدادی و هلال احمر فلسطین به محل حمله و نجات زخمی شدگان می شوند.