اردوغان ولیعهد عربستان و رئیس‌جمهور آمریکا را تهدید کرد

مجتهد، افشاگر اسرار آل سعود، در پیام‌هایی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: مقاله رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روزنامه واشنگتن پست به منزله تهدید ولیعهد عربستان و رئیس جمهور آمریکا است.

وی نوشت: به عنوان نخستین نشانه شکست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در برابر فشارهای خاندان آل سعود و به عنوان نخستین اقدام وی برای کاستن از شدت تنش ها انتظار می رود، شاهزادگان، تاجران و افراد سرشناس و چه بسا برخی افراد برجسته در میان علما و روشنفکران بازداشت شده به زودی آزاد شوند.

وی در توئیت دیگری نوشت: سخنان اردوغان در روزنامه واشنگتن پست در خصوص پایبندی قاطعانه ترکیه به تحت پیگرد قرار دادن بن سلمان (بدون اینکه نامی از وی بیاورد) حامل پیامی برای دو طرف بود، نخست: برای بن سلمان که امیدوار نباشد ترکیه در این خصوص مسامحه کند و به زودی نام او را اعلام خواهد کرد. دوم برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به لاپوشانی کارهای بن سلمان ادامه ندهد که اگر ادامه دهد با او سرنگون خواهد شد.

مجتهد همچنین توئیتی را بازنشر کرد که با مقایسه رژیم آل سعود و رژیم اشغالگر صهیونیستی می نویسد: 1- ثبات عربستان معادل ثبات رژیم صهیونیستی است. 2- هر دو را انگلیسی ها تاسیس کردند. 3- انگلیس متعهد شده بود از هر دو طرف حمایت کند. ماجرای این دوقلوهای تاریخی، پدیده ای برای هر کسی است که بصیرت داشته باشد.