نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق از توافق خود با سرکرده گروهک تروریستی منافقین درباره انتقال ۴۰۰ نفر از اعضای این گروهک به پایگاه لیبرتی بغداد خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه النهرین، منابع آگاه عراقی اعلام کردند: " مارتن کوبلر " نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق عصر دیروز نشستی با رهبران گروهک تروریستی منافقین داشته است.

این منابع بیان کردند: مارتن کوبلر نماینده دفتر سازمان ملل متحد در عراق با یازده نفر از اعضای گروهک منافقین بدون حضور خبرنگاران دیدار کرده است.

منابع فوق ذکر کردند: کوبلر پس از نشست خود با سرکرده منافقین، از پایان هماهنگی ها برای انتقال ۴۰۰ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به پایگاه لیبرتی بغداد خبر داده است.

خاطرنشان می شود چندی پیش اعلام شد که ۳۲۶ نفر از منافقین از اردوگاه اشرف به پایگاه لیبرتی منتقل خواهند شد که در ادامه رسانه ها از به تعویق افتادن این اقدام خبر دادند.
گروهک تروریستی منافقین از دهه هشتاد پادگان نظامی اشرف دراستان دیاله(۵۷ کیلومتری شمال شرق بغداد) را به عنوان مقر خود برگزید.

گروهک تروریستی منافقین علاوه بر اقدامات تروریستی علیه ملت ایران در همکاری با رژیم دیکتاتوری بعث سابق و القاعده جنایتهای فراوانی نیز علیه ملت عراق مرتکب شد.