به گزارش فارس، شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل، از اقدام یک معارض سوری در ارسال نامهای به "بنیامین نتانیاهو" نخستوزیر رژیم صهیونیستی و درخواست کمک از او خبر داد و اعلام کرد که این معارض از نتانیاهو خواسته تا از شبهنظامیان سوری برای سرنگونی رژیم اسد که دشمن اسرائیل و ملت سوریه است، حمایت کند.

در این نامه که به زبان انگلیسی، از سوی شخصی به نام " خالد " به طور مستقیم در خطاب به نتانیاهو نوشته شده، آمده است: این به نفع اسرائیل است که برای سرنگونی رژیم اسد که دشمن مشترکمان است، تلاش کند.

نگارنده این نامه که تا چندی پیش در شهر حمص بود و سپس به مرزهای ترکیه گریخته، رژیم اسد را دشمن اسرائیل می‌خواند که به نفع سایر دشمنان رژیم صهیونیستی یعنی ایران، حزب‌الله و جنبش حماس و نیز به نفع شیعیان فعالیت می‌کند.

وی همچنین به تل آویو هشدار می‌دهد که در صورت ابقای این رژیم، تهدید ایران مبنی بر نابودی اسرائیل و ملت یهود تحقق خواهد یافت.

این شبکه اسرائیلی همچنین گفت‌وگویی با این شخص که به زبان عربی صحبت می‌کرد، انجام داد که وی در این مکالمه نیز خواستار حمایت اسرائیل شد.

بر اساس این گزارش، این نامه از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک به "ایوب قرا" وزیر عمران رژیم صهیونیستی داده شده تا به نتانیاهو تحویل دهد و وی نیز این کار را انجام داده است. گفته میشود "ایوب قرا" تماس زیادی با شبهنظامیان سوری مخالف اسد دارد.