محاصره «رام الله» و «البیره» به دستور نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، دستور محاصره «رام الله» و «البیره» را صادر کرد. نتانیاهو همچنین از تصمیم خود برای قانونی اعلام کردن ساخت هزاران واحد صهیونیست‌نشین در شهرک‌های کرانه باختریخبر داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند نخست وزیر این رژیم همچنین دستور داده است خانه‌های شهدای فلسطینی که عملیات شهادت‌طلبانه در کرانه باختری و قدس اشغالی را اجرا کردند، در خلال 48 ساعت آینده تخریب شود.

نظامیان صهیونیست اشرف نعالوه و صالح البرغوثی را به عملیات مسلحانه در روزهای گذشته به شهرک نشینان عوفر در شرق رام الله متهم کردند و با یورش به کرانه باختری آنها را به شهادت رساندند.

نتانیاهو همچنین دستور داده است اعضای جنبش حماس در کرانه باختری به صورت گسترده بازداشت شوند.

تظاهرات صهیونیست‌ها در قدس اشغالی علیه نتانیاهو

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند صدها صهیونیست‌ها در شهر قدس اشغالی به نشانه اعتراض به اوضاع بد امنیتی در کرانه باختری، علیه نتانیاهو دست به تظاهرات زده‌اند.

اعلام حالت آماده باش عمومی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری

جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای مقابله با نظامیان اشغالگر صهیونیستی که شهرها و شهرک های کرانه باختری را هدف حملات خود قرار داده‌اند، در میان نیروهای خود حالت آماده باش عمومی اعلام کرده است.

هنیه: صفحه جدیدی در مقابله با اشغالگران در کرانه باختری گشوده شده است

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت صفحه جدیدی در مقابله با اشغالگران در کرانه باختری گشوده شده است و مقاومت قادر است دشمن اشغالگر را به چالش بکشد.