وکیل شخصی ترامپ: زمان آن رسیده مولر یا گزارشش را منتشر کند یا خفه شود!

رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، امروز (یکشنبه) رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، را به دلیل تعلل در انتشار نتایج تحقیقاتش مورد حمله لفظی قرار داد.

جولیانی در گفتگو با شبکه رادیویی نیویورک، اعلام کرد تیم تحقیقاتی مولر از ماه مه یا ژوئن سال جاری میلادی می دانسته که هیچ مدرکی برای اثبات اتهامات مبنی بر تبانی برخی اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با روس ها در جریان رقابت های سال 2016 وجود ندارد. او افزود تحقیقات در همان زمان (مه یا ژوئن) باید متوقف شده باشد. جولیانی همچنین افزود حتی در صورت اثبات ارتباط میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روس ها، چنین ارتباطی به خودی خود جرم محسوب نمی شود.

جولیانی همچنین افزود مدرکی دال بر هک شدن  رایانه‌های کمیته ملی حزب دموکرات پیدا نشده است، به همین دلیل مولر گزارش خود را منتشر نمی کند.

وکیل شخصی ترامپ در ادامه گفت: من آنها را به چالش می طلبم. زمان آن رسیده است که آنها (مولر و تیم تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) گزارش خود را منتشر کنند و یا خفه شوند. جولیانی در ادامه با عصبانیت گفت آنها کوچکترین مدرکی در این باره ندارند.