به گزارش افکار به نقل از باشگاه خبرنگاران روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، " سارا پالین " شخصیت مشهور جمهوری‌خواهان که از وی به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نام برده می‌شود، اخیراً با دردسری که نامزد سابق وی برایش به‌وجود آورده مواجه شده است.

بنا بر این گزارش، پالین که برای جلب آرا نیازمند ارائه شخصیتی کاریزماتیک از خود بوده و لذا سعی کرد خود را به عنوان زنی اجتماعی و علاقمند به ورزش نشان دهد، ادعا کرده بود که اهل تفریحاتی همچون ماهیگیری و شکار است. اما نامزد سابق وی در اظهاراتی وی را متهم به دروغ‌گویی کرد و اظهار داشت که همسر سابقش نه ماهیگیری بلد است و نه شیوه استفاده از اسلحه را می‌داند.

" لوی جانسون " نامزد سابق سارا پالین در این خصوص اظهار داشت: " مردم فکر می‌کنند که سارا اهل ماهیگیری، شکار و کوهنوردی است. اما چنین تصوری غلط است. من ندیده‌ام که او حتی یکبار وسایل ماهیگیری را لمس کرده باشد، او یک اسلحه در اتاقش داشت اما شیوه استفاده از آن را بلد نبود و از من خواست تا به او یاد دهم چگونه باید از آن استفاده کند. "



گفته‌های آقای جانسون چندان جدی گرفته نشد تا آنکه قرار شد از یکشنبه آتی نمایش‌های شخصی خانم پالین در شبکه ویدئویی شروع شود. یکی از این نمایش‌ها مربوط به ماهیگیری کردن سارا پالین است. کسانی که این تصاویر را دیده‌اند تایید کرده‌اند که به احتمال قوی جانسون راست می‌گوید.

اما نباید فراموش کرد که شاید شعبده‌بازی جمهوری‌خواهان این بار هم کار خود را بکند و فردا شاهد تصاویری کاملاً متفاوت باشیم! تصاویری که در آنها پالین را در حالی می‌بینیم که کاملا به قایقرانی و ماهیگیری مسلط است و از پس آن به خوبی بر می‌آید اما دیگر عاقلانه نیست که کسی روی پالین شرط‌بندی کند!

البته آنچه عجیب به نظر می‌رسد دروغ‌پردازی سیاستمداران آمریکایی نیست، چرا که جمهوری‌خواهان آمریکا سابقه دورغگویی‌های بسیار بزرگتری را در کارنامه دارند؛ بلکه این واقعیت است که تسلط به ماهیگیری یا امثال آن می‌تواند در آمریکا باعثرای آوردن یک کاندیدا شود.