ترامپ: منتظرم روزی دوباره روابط خوبی با روسیه داشته باشیم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت او در مقایسه با روسای جمهور پیش از خود از جمله باراک اوباما، جرج دبلیو بوش و بیل کلینتون، نسبت به روسیه بسیار سرسخت‌تر بوده است. با این حال ترامپ در ادامه این توئیت اذعان کرد انتظار دارد روزی روابط خوبی میان روسیه و آمریکا شکل بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توئیتری نوشت: همانطور که اغلب می گویم کنار آمدن با روسیه اتفاق خوبی است نه بد! من کاملا انتظار دارم که روزی دوباره روابط خوبی با روسیه داشته باشیم!

این توئیت ترامپ پس از آن منتشر شد که  روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی تحقیقاتی درباره همکاری مخفیانه دونالد ترامپ با روسیه علیه منافع آمریکا آغاز کرده است. بنا به نوشته نیویورک تایمز مقامات انتظامی سابق و افراد آگاه از این تحقیقات اعلام کردند در روزهای پس از اخراج جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی توسط ترامپ، مقامات انتظامی آمریکا نسبت به رفتار رئیس جمهور نگران شدند و تحقیقاتی را آغاز کردند مبنی بر اینکه آیا او از جانب روسیه علیه منافع آمریکا فعالیت کرده است یا خیر.

رئیس جمهور آمریکا امروز در سری توئیت‌هایی جیمز کومی را متهم به جعل تحقیقات درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود در انتخابات سال 2016، کرد و گفت مدیریت ضعیف او در پرونده کلینتون، اف بی آی را در آشفتگی کامل قرار داد. او همچنین رابرت مولر، بازرس ویژه و دموکرات‌ها را متهم کرد که هیچ علاقه‌ای به پیگیری تبانی واقعی توسط هیلاری کلینتون خبیث و کمیته ملی دموکراتیک ندارند.

مخالفان دموکرات دونالد ترامپ بارها در طول دو سال ریاست جمهوریش، او را متهم به تبانی با روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 کرده‌اند.