زمزمه‌هایی درباره اخراج رودی جولیانی شنیده می‌شود

­بعد از آنکه برخی رسانه‌های آمریکایی از احتمال اخراج جان بولتون از کابینه دونالد ترامپ خبر دادند، این بار زمزمه‌هایی از اخراج رودی جولیانی، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا به گوش می‌رسد.  

در روز‌های اخیر، همه در شبکه‌های مختلف آمریکا از ام اس ان بی سی گرفته تا فاکس نیوز از راهبرد خبری رودی جولیانی در برابر رسانه‌ها سردرگم شده‌اند، چیزی که باعث می‌شود در روایت‌گری جرائم و اتهامات ترامپ در مواردی مانند توافق بر سر برج ترامپ در مسکو تغییرات غیر قابل پیش‌بینی داده شود.

رودی جولیانی در یکی از مصاحبه‌‌هایی که با نیویورکر انجام داده، اعلام کرده است این نگرانی را دارد که روی سنگ قبرش بنویسند "رودی جولیانی؛ برای ترامپ دروغ می‌گفت! "

براساس یک گزارش، ترامپ درباره روابط عمومی فاجعه باری که جولیانی دارد بسیار خشمگین است. یکی از منابع جمهوری‌خواه گفته است "ترامپ فریاد می‌زند.. وی از دست رودی (جولیانی) دیوانه شده است".

جولیانی ولی مدعی است که رئیس جمهور خشمگین نیست بلکه می‌خواهد حقیقت آشکار شود. با این حال ضد و نقیض‌گویی‌های جولیانی زیاد است و دور از انتظار هم نیست که خیلی زود مشخص شود رئیس جمهور بر سر وی داد و بیداد راه انداخته است.

وکیل ترامپ به قدری در نقش رابط ترامپ ظاهر شده است که بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که وی بیش از آنکه وکیل حقوقی باشد، مسئول روابط عمومی ترامپ شده است. برخی دیگر نیز این تصور را دارند که شاید جولیانی بخواهد آب را گل آلود کند و پیش از آنکه خبر‌های بد منتشر شوند، از صحنه بیرون رود تا ضربه احتمالی کم اثر‌تر شود.

در کنار همه گمانه‌زنی‌هایی که صورت می‌گیرد، یک مساله می‌تواند نشان دهد که رفتار جولیانی درست است: اینکه وی فرد درستی برای این کار نیست.