نارضایتی آمریکایی‌ها به عملکرد «دونالد ترامپ»

نظرسنجی جدید یک شبکه خبری آمریکایی مجددا نارضایتی اهالی این کشور به عملکرد «دونالد ترامپ» را نشان می‌دهد تا جاییکه ۴۳ درصد از آن‌ها می‌گویند که «بدترین دولت» در طول عمرشان را شاهدند.

به نوشته وبگاه «هیل» این نظرسنجی مورخ ۳۰ ژانویه (دی) تا دوم فوریه (بهمن) بعد از بزرگترین تعطیلی دولت آمریکا صورت گرفت که طی آن ۸۰۰ هزار کارمند دولت فدرال به مدت ۳۵ روز بدون حقوق ماندند.۴ نفر از ۱۰ نفر فرد حاضر در این نظرسنجی گفتند که دولت فدرال به «بدترین شکل» در حال انجام وظایفش است.

بر اساس این گزارش، تنها ۱۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد دولت رضایت داشتند. میزان رضایتمندی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز تنها ۴۰ در صد بود در حالی که ۵۵ درصد از عملکرد ترامپ ابراز «نارضایتی» کردند.

بر اساس این گزارش، تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی (۴۹ درصد) گفته‌اند که ریاست جمهوری ترامپ وضعیت کشور را «بدتر» کرده است. در این نظرسنجی شرکت کنندگان همچنین اعلام کردند که درباره حصول توافق احتمالی بین ترامپ و کنگره تا ۱۵ فوریه خوشبین نیستند. ۶۴ درصد نیز گفتند که بعید است ترامپ و سران کنگره به توافق برسند.

نظرسنجی سی. ان. ان با شرکت ۱۰۱۱ نفر و با حاشیه خطای ۳.۸ درصد صورت گرفت.