ایران به دنبال کنترل " تگزاس " است!

به گزارش افکار نیوز ,رژیم صهیونیستی این روزها به شدت در تلاش است با بحرانی نشان دادن شرایط خاورمیانه و بالاخص ایران تا با تحریک آمریکا به برخی اهداف شیطانی خود دست پیدا کند.

به گزارش ندای انقلاب به نقل از یکی از نشریات رژیم صهیونیستی " موشه یلعون " معاون نخست وزیر این رژیم در جمعی از روزنامه نگاران روزنامه های وابسته گفت: " غرب باید متحد و مصمم، بایستد، آنچه تاکنون اتفاق افتاده کافی نیست. رژیم ایران باید تحت فشار بیشتری قرار بگیرد و منزوی تر شود. تحریم ها باید به گونه ای باشد که ایران نتواند به مخالفتهایش ادامه. باید تحریم ها را تشدید کرد "

وی می گوید: " این فقط نزاع بین ایران و اسرائیل نیست، بلکه تهدیدی برای آمریکا است. رژیم ایران در صورت دستیابی به تکنولوژی هسته ای چندین برابر خطرناک تر خواهد شد، او همچنان ادامه داد. " یلعون در ادامه تحلیل های توهم گونه! خود مدعی شد ایران در مرز ایالات متحده و مکزیک پایگاههایی تاسیس کرده و در صدد تاثیر گذاری بر آمریکاست!

وی گفت: " ایران از طریق برخی گروه‌ها در مرز مکزیک و ایالات متحده مهمات مورد نیازش را بطور قاچاقی برای ایجاد وحشت وارد آمریکا می کند. یک سناریو که دور از ذهن نیست برنامه کنتری تگزاس به دست ایران است!ایران سلاحهای پیشرفته را به مرز آمریکا و مکزیک منتقل کند و از طریق گروههایی که گفته شد به تگزاس می فرستد و در نهایت کنترل تگزاس بدست بگیرد. "!

این اظهارات خیال گونه "یلعون" که ظاهرا بیننده پروپاقرص فیلمهای هالیوودی است مشخصا نشان از سردرگمی سران صهیونیست در برابر ایران دارد، تا جایی که این افراد دست به تحلیل های توهم گونه زده اند و برای تحریک بیشتر آمریکا دست به هرگونه قصه پردازی عجیب می زنند،موضوعی که البته ظاهرا رییس جمهور آمریکا نیز بدان واقف است و می داند! ولیکن تحت تاثیر لابی صهیونیستی و قولی که به آنها داده جرات ابراز مخالفت ندارد.