حماس «محمود عباس» را دشمن مردم فلسطین خواند

«مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش حماس در گفتگو با شبکه ماهواره ای الاقصی خاطر نشان کرد که «محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین راهی جز کناره گیری ندارد و او به دشمن ملت فلسطین تبدیل شده است و خطری برای مسئله فلسطین به شمار می رود که با همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و مخالفت با آشتی ملی فلسطین، دست به اقدامات ناشایست سیاسی و امنیتی می زند».

المصری تاکید کرد که استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی از هشتگ «#برو (عباس)» نشانه آشکاری از این مساله است که محمود عباس هیچ گونه محبوبیت ملی ندارد و به شخصیتی نامطلوب و طرد شده تبدیل شده است.

این رهبر حماس از ملت فلسطین خواست که در برابر یاغی گری عباس متحد شوند و با برگزاری انتخابات فراگیر ریاست تشکیلات، پارلمان و شورای ملی، مقاماتی را روی کار بیاورند که توان حفاظت از مسئله فلسطین را داشته باشند.

وی افزود:«معامله قرن که محمود عباس سعی در اجرای آن دارد، مسئله قدس را به نفع رژیم صهیونیستی حل و فصل می کند».

نوار غزه روز یکشنبه شاهد برگزاری تظاهرات گسترده برای تاکید بر لزوم کناره گیری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از سمت خود بود و شرکت کنندگان در این تظاهرات با اشاره به مجازات های عباس علیه غزه و کارشکنی وی در مسیر تحقق آشتی و وحدت ملی، خواستار برکناری وی شدند.