ترامپ نژادپرست، فریبکار و شارلاتان است

مایکل کوهن سال‌ها وکالت دونالد ترامپ را برعهده داشت و در ارتباط با اتهاماتی که متوجه دونالد ترامپ است، شاهد مهمی به‌شمار می‌آید.

این جلسه، برخلاف جلسه روز سه‌شنبه ۲۶ فوریه مایکل کوهن، به طور علنی برگزار خواهد شد. متن اظهارات مایکل کوهن پیش از حضور او در برابر نمایندگان کنگره منتشر شده است.

مایکل کوهن که ۵۲ سال سن دارد از سال ۲۰۰۶ به‌عنوان وکیل برای دونالد ترامپ کار می‌کرده است. کوهن شامگاه روز سه‌شنبه ۲۶ فوریه از برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۷ فوریه استقبال کرده بود و گفته بود که اکنون مردم آمریکا می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند که چه کسی حقیقت را می‌گوید و چه کسی به آن‌ها دروغ می‌گوید.

از جمله مسائلی که مایکل کوهن در برابر کنگره مطرح خواهد کرد، اطلاع دونالد ترامپ از لو رفتن ایمیل‌های هیلاری کلینتون است. کوهن خواهد گفت که ترامپ آگاهانه از این موضوع برای آسیب زدن به حیثیت کلینتون استفاده کرده است.

موضوع دیگری که کوهن در اظهارات خود خطاب به نمایندگان کنگره خواهد گفت، موضوع پروژه «برج مسکو» است.

کوهن گفته است که ترامپ از او درخواست کرده درباره این پروژه به بازرسان ویژه اف‌بی‌آی دروغ بگوید.

افزون بر آن، کوهن درباره پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های مستهجن، نیز مسائلی را مطرح خواهد کرد.

کوهن ترامپ را نژادپرست، فریبکار و شارلاتان نامیده است.

بنا بر اظهارات مایکل کوهن، ترامپ پیش از انتخابات به او گفته است که سیاهپوستان به او هرگز رای نخواهند داد، چون آن‌ها احمق هستند.