تاکید سوریه بر آمادگی کامل ارتش برای مقابله با اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه به خبرنگار این خبرگزاری گفت: گروه‌های تروریستی بار دیگر توافقنامه کاهش تنش را نقض و بامداد امروز در حمله تروریستی برنامه‌ریزی شده به نیرو‌های مسلح ما در محور المصاصنه در حومه شمالی حماه حمله‌ور شدند.  آنان با استفاده از سلاح‌های مختلف و وضع نامساعد جوی عملیات تروریستی خبیثانه خود را انجام دادند.

این منبع افزود: در پی این حمله تروریستی، تعدادی از سربازان نیرو‌های مسلح ما به درجه شهادت نائل و تعدادی دیگر مجروح شدند. نیرو‌های ما توانستند این حمله را دفع و به تروریست‌های مهاجم خسارت‌های سنگین جانی و مادی وارد کنند.

منبع مذکور در ادامه افزود: جمهوری عربی سوریه اقدام جنایتکارانه مداوم گروه‌های تروریستی و نقض دائم توافقنامه کاهش تنش را به شدت محکوم و بر آمادگی کامل ارتش برای مقابله با این جنایت‌ها تاکید می‌کند. ارتش در برابر این جنایت‌ها دست بسته نخواهد ماند و به تروریست‌ها و حامیان آنان اجازه نخواهد داد به تعرض به شهروندان بی‌گناه و نیرو‌های ارتش ادامه دهند. 

این منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه در پایان بر حق این کشور در دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود و امنیت شهروندانش در سراسر این کشور تاکید کرد.