اعتراف صهیونیست‌ها به ناتوانی در مقابل جوانان فلسطینی

یک تحلیلگر نظامی صهیونیست با اذعان به ناتوانی ارتش این رژیم برای مقابله با بادبادک‌های آتش زا و مواد انفجاری دست‌ساز جوانان فلسطینی، از هراس و حس ناامنی شهرک نشین‌های صهیونیست خبر داد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد در زمینه مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا و مواد منفجره‌ای که به سمت شهرک‌های یهودی نشین در اطراف غزه پرتاب می‌شود، با مشکل مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه عبری زبان «والا» به نقل از «عمیر بوحبوط»، تحلیلگر نظامی صهیونیست نوشتناتوانی ارتش رژیم اشغالگر در زمینه مقابله با بادبادک‌ها و مواد منفجره‌ای که از نوار غزه پرتاب می‌شود، سبب شده است که شهرک نشین‌های اطراف غزه احساس امنیت نکنند.

بوحبوط افزود مواد منفجره کارگذاشته شده در درون بمب‌های دست ساز که جوانان فلسطینی این روز‌ها پرتاب می‌کنند، از بمب‌های دست‌سازی که در طول ماه‌های گذشته به سمت سربازان رژیم اشغالگر پرتاب می‌شد، بزرگتر است.

این تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع وابسته به ارتش اسرائیل نوشت اخیرا در غزه و در مدت زمان بسیار کوتاهی، وسیله‌ای برای پرتاب بادبادک‌های آتش زا به سمت سربازان رژیم اشغالگر و شهرک‌های صهیونیست نشین ساخته شده است. این جوانان بار‌ها موفق شده اند بیش از صد بمب دست ساز را در طول یک روز پرتاب کنند.

عمیر بوحبوط تاکید کرد بادبادک‌های آتش زا طی چند هفته به یک تهدید جدی برای شهرک نشینان صهیونیست در اطراف غزه تبدیل شده است. یکی از این بادبادک ها، هفته گذشته در نزدیک منزلی مسکونی در اطراف غزه منفجر شد که به بافت داخلی آن آسیب زد.