اسرائیلی‌ها سید حسن نصرالله را باور دارند

شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی مستند ویژه‌ای را از دبیرکل حزب‌الله لبنان پخش کرد که اسرائیلی‌ها در این مستند وی را باور می‌کنند. این مستند دیدگاه‌های گروهی از کارشناسان و مسؤولان اسرائیلی را درخصوص نصرالله به نمایش می‌گذارد و تمامی کارشناسان به این اتفاق‌نظر رسیده‌اند که نصرالله از کفایت و شایستگی ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌توان او را فردی کم اهمیت دانست زیراکه او به مثابه تهدید بزرگی علیه "اسرائیل" است.

این مسؤولان در ادامه افزودند که تمامی سخنرانی‌های سید حسن نصرالله به عنوان تیتری در رسانه‌های عبری‌زبان تبدیل شده است.

یکی از  ژنرال‌های اسرائیلی در این مستند می‌گوید: میان رهبران کشورهای عرب هیچ‌کس مانند نصرالله اطلاعاتی از تاریخ "اسرائیل" ندارد و تاریخ اسرائیل را مطالعه نکرده است. نصرالله در سال ۲۰۰۰ به عنوان فرد پیروزی که اشغالگر را از سرزمینش بیرون انداخت در برابر عرب‌ها ظاهر شد و حزب‌الله لبنان را به جایگاهی که پیش از آن هیچ تشکیلاتی به آن نرسیده است، رساند.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در دام رسانه‌ای نصرالله افتادیم و رسانه‌ها در سال ۲۰۰۶ با پخش سخنرانی وی دچار اشتباه شدند.

شماری از کارشناسان صهیونیستی اعلام کردند که نصرالله در انتشار صحنه‌های مبارزه شیوه‌های رسانه‌ای بسیاری را ابداع کرد و هیچ سازمانی در این زمینه به سطحی که حزب‌الله به آن دست یافته، نرسیده‌ است.