عامری: نبرد با تروریسم به پایان نرسیده است

هادی عامری، رئیس ائتلاف فتح، در مراسم روز شهید در این کشور تاکید کرد نبرد با تروریسم در عراق هنوز به پایان نرسیده است.

او گفت: یکی از ارکان موفقیت در این بحران ها، عراق با تاریخ طولانی، فرهنگ و موقعیت جغرافیایی، توانمندی‌های بشری و مادی و مرجعیت دینی آن و پیروزی تاریخی و بزرگ آن در برابر تروریسم است.

رئیس ائتلاف فتح افزود: ما بر این باوریم که نبرد با تروریسم به پایان نرسیده است. بله، این نبرد ادامه دارد و دستگاه‌های امنیتی و فرماندهی کل نیرو‌های مسلح باید همه تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا خدای ناکرده، روزنه‌ای برای بازگشت احتمالی تروریسم در این کشور وجود نداشته باشد.

عامری در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد: شهید محراب در مقابله با رژیم صدام نقش مهم و برجسته‌ای داشت تا آنجا که همه گروه‌های ملی و اسلامی در سرنگونی رژیم صدام تاثیرگذار بودند. شهید محراب به شکل شبانه‌روزی، با خرد و قاطعیت، برای ایجاد تشکیلات سیاسی و جهادی و رسانه‌ای مورد نیاز در آن مرحله تلاش کرد و جهاد سیاسی وی به تشکیل مجلس اعلای انقلاب اسلامی و فعالیت‌های جهادی وی به تشکیل نیروی بدر منجر شد.

او افزود: شهید محراب به منزله مدرسه‌ای عظیم از مدارس اهل بیت (ع) است که برای آموختن درس‌های پی در پی باید شخصیت وی را بررسی کرد.

رئیس ائتلاف فتح تاکید کرد عراق در شرایطی دشوار قرار گرفته و با چالش‌های بزرگی مواجه شده است. منطقه نیز با بحران‌های بزرگی مواجه شده است که نمی‌توان آن‌ها را انکار کرد، اما بدون تردید، در صورت عملکرد درست و مدیریت خردمندانه بحران، فرصت بزرگی برای موفقیت داریم.