واکنش ترامپ به گاف خود درباره نام رئیس شرکت اپل

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار در حساب توییتر به گاف چند روز پیش خود در صدا زدن نام «تیم کوک» رئیس شرکت اپل در جریان یک نشست در کاخ سفید واکنش نشان داد.

وی در توییتر نوشت: «در یک نشست اخیر با مدیران کسب و کار و حتی پس از آنکه به طور رسمی «تیم کوک» رئیس شرکت اپل را معرفی کردم، من خیلی فوری از واژه «تیم اپل» برای صرفه جویی در وقت و کلمات استفاده کردم. رسانه‌های جعلی به طور ناامید کننده‌ای آن را پوشش دادند و این دوباره به یک داستان بدِ ترامپی تبدیل شد!»

دونالد ترامپ روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان دیدار با مدیران کسب و کار در کاخ سفید، تیم کوک را «تیم اپل» صدا زد. این اقدام ترامپ از چشم ریزبین رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نماند. حتی ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد ترامپ هم که در این نشست حضور داشت، با شنیدن نام «تیم اپل» به این اقدام پدرش خندید.

دونالد ترامپ بر خلاف توییت امروزش، چند روز پیش این اخبار را تکذیب کرد و گفت هرگز این گونه رئیس شرکت اپل را صدا نکرده است؛ بلکه گفته «تیم کوک اپل» و از آنجایی که «کوک» را خیلی سریع به زبان آورده است، رسانه‌های جعلی آن را از عمد حذف کرده اند.