همیشه با نُجَباء خواهیم ماند/ اکرم الکعبی یک قهرمان است

نمایندگان مجلس ملی سوریه گنجاندن نام مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش در فهرست تحریمی دولت امریکا را به‌شدت محکوم کردند.

«کمال العیاش» نماینده مجلس سوریه، در این باره اظهار داشت: اقدامات اینچنینی امریکا تازگی ندارد زیرا آن‌ها هرکسی را که از حق خود دفاع کند، تروریست می‌خوانند؛ در حالی که خود امریکا و هم‌پیمانانش تروریسم را به‌وجود آورده‌اند.

«محمد امین حسین الرجا» دیگر عضو مجلس ملی سوریه نیز اقدام امریکا علیه مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» را ادامه رفتارهای خصمانه علیه ملت‌های عربی ـ اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه "دشمنی امریکا اثر معکوس دارد و بر محبوبیت مردمی نُجَباء خواهد افزود"، خاطرنشان ساخت: کارنامه این جنبش متعهد و مقاوم نشان می‌دهد که با تروریست‌های افراطی مبارزه کرده است و بنابراین تحریم آن، حاکی از استانداردهای دوگانه کاخ‌سفید و آشفتگی در نظام تصمیم‌گیری ایالات‌متحده می‌باشد.

نماینده سوری تصریح کرد: ما این اقدام را با شدیدترین لحن محکوم می‌کنیم و خواستار عقب‌نشینی فوری و عذرخواهی واشنگتن از علاقمندان به نُجَباء هستیم.

همچنین شیخ «علی العوید» تحریم نُجَباء را "ظالمانه و غیرمنطقی" خواند و دبیرکل این جنبش را "قهرمان" توصیف کرد.

وی گفت: این امر، شکست و فروپاشی سیاست‌های امریکا در جهان و منطقه را ثابت می‌کند.

عضو دفتر سیاسی حزب شعب سوریه تأکید کرد: همه ما در خط مقاومت هستیم و همیشه با نُجَباء خواهیم ماند.

شیخ «عبدالله السلمان» یکی دیگر از نمایندگان مجلس ملی سوریه هم راجع به قرار دادن نام نُجَباء در لیست تروریسم دولت امریکا اظهار داشت: این اقدام ظالمانه تأثیری بر جایگاه والای نُجَباء و شیخ اکرم الکعبی در قلب میلیونها انسان در سراسر جهان نخواهد داشت، بلکه محبت و حمایت از آنان را بیشتر خواهد کرد.

گفتنی است مقاومت اسلامی نُجَباء پس از هجوم تروریست‌های چندملیتی به خاک سوریه، بنا به درخواست رسمی دمشق وارد معرکه شد و ضمن تارومار کردن بسیاری از جنایتکاران مسلح، در راه دفاع از اماکن مقدس نیز شهدایی را تقدیم نمود.