افزایش فساد و فحشا در سرزمین‌های اشغالی

جدیدترین آمار از فعالیت 14 هزار روسپی و پایین آمدن سن فحشاگری به 13 سال در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه جروزالمبراساس تازه ترین آمار و ارقام اینک  در حالی حدود 14 هزار نفر در اسرائیل به فحشا مشغولند که 95 درصد آن‌ها را «زنان» شکل می‌دهند. از این میزان 3 هزار نفر «زیر سن قانونی» هستند.

این آمار پنجشنبه گذشته در نشستی سالیانه با میزبانی موسسه «شکتر»  واقع در قدس اشغالی با تمرکز بر امور بانوان ارائه شد. اقرار برخی بانوان روسپی در این داده‌ها  نشان می‌دهد که  اینک سن روسپیگری  در سرزمین‌های اشغالی به 13 سال رسیده  و بانوان درگیر در این کار بیشتر از جمله افرادی هستند که در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی شدید قرار گرفته‌اند. در عین حال، تنها 20 درصد آن‌ها  سرانجام موفق به خروج از چرخه روسپیگریمی‌شوند.

«نعما گلدبرگ» از حاضران در این نشست  و مدیر موسس موسسه «Lo Omdot Minege»  در سخنانی در این زمینه گفت که زنان فعال در روسپیگری در اسرائیل کسانی نیستند که حق انتخاب دارند.

وی دلایل روسپیگری در سرزمین‌های اشغالی را فرار دختران از منازل، نادیده گرفتن نیازهای عاطفی آن‌ها و قرار گرفتن در دام دلالان فساد و فحشا عنوان کرد.

به نوشته این روزنامه، با توجه به وخامت اوضاع در این زمینه، اینک صهیونیست‌ها در پی تصویب قانونی جهت مقابله با روسپیگری و عرضه  برنامه توانبخشی برای زنان درگیر در فحشا هستند.

بر اساس آخرین سرشماری‌ها، اینک حدود هشت و نیم میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی ساکنند.