اظهارنظر عجیب ترامپ در باره خانواده بوش

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در یک سخنرانی در تگزاس زمانی که «جرج پی. بوش»، پسر بزرگ «جب بوش» فرماندار سابق فلوریدا را در میان جمعیت دید، اعلام کرد «این تنها شخص از خانواده بوش است که مرا دوست دارد».

وی در این خصوص گفت: این تنها شخص از خانواده بوش است که مرا دوست دارد. او تنها کسی است که مرا دوست دارد. بیا اینجا می‌خواهم تو را ببینم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود که او یک شخص فوق العاده است که با پسر بزرگش «دونالد ترامپ جونیور» هم رفاقت دارد.

رئیس جمهور آمریکا و جرج پی. بوش با یکدیگر دست دادند و گفتگوی مختصری داشتند. ترامپ سپس افزود: او مرد خوبی است. من او را دوست دارم. او به مکان‌های مختلفی می‌رود.

جرج پی. بوش سال گذشته میلادی حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کرد. این درحالی است که دیگر اعضای خانواده او اعلام کرده اند از رئیس جمهور کنونی آمریکا حمایت نمی‌کنند. تنش‌های ایجاد شده میان خانواده بوش و ترامپ باعث شده است که این مسئله بر روابط جرج پی بوش و خانواده ترامپ هم تأثیر بگذارد. سال گذشته میلادی خانواده بوش از سیاست‌های دولت ترامپ از جمله جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده هایشان در مرز‌ها به شدت انتقاد کردند. همچنین باربارا بوش، مادربزرگ جرج پی بوش پیشتر در گفتگو با «یو اس‌ای تودی» اعلام کرده بود به دلیل اقدامات ترامپ، دیگر خودش را عضوی از حزب جمهوری خواه نمی‌داند.

جرج پی. بوش، افسر ذخیره نیروی دریایی آمریکا، سرمایه گذار در املاک و مستغلات و کمیسیونر اداره عمومی زمین در تگزاس است. او بزرگترین فرزند جب بوش، فرماندار سابق فلوریدا و برادرزاده «جرج دبلیو بوش»، رئیس جمهور سابق آمریکاست.