تلاش امارات به منظور جذب هزاران جوان آفریقایی برای جنایت در یمن

گزارش‌های بین المللی حکایت از آن دارد امارات متحده عربی تلاش دارد هفت هزار نیروی آفریقایی را برای جنگ یمن جذب کند و به همین سبب در چهار ماه گذشته ورود ۳۵ هزار آفریقایی را به عدن و برخی مناطق ساحلی جنوبی تسهیل کرده است.

طبق این گزارش‌ها، امارات از اوضاع بشری که پناهجویان آفریقایی، سوء استفاده کرده و برای این منظور، به آن‌ها در مناطقی که بزودی با همکاری و هماهنگی سازمان ملل و تحت عنوان اردوگاه‌های آوارگان، زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برپا خواهد شد، در قبال پیوستن به جبهه‌های جنگ یمن امتیاز اقامت اعطا کرده است.

طبق گزارش‌های بین المللی، امارات تلاش دارد به منظور جلوگیری از خلاهایی که ممکن است، خروج نیرو‌های سودانی به دنبال داشته باشد، هفت هزار نفر از جوانان آفریقایی را جذب کند. این اقدام پس از آن رخ می‌دهد که بسیاری از جوانان جنوب یمن پس از کشف اهداف امارات و عربستان از جنگ یمن، جبهه‌های جنگ را ترک کرده و به خانه هایشان بازگشته اند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که امارات با هماهنگی و همکاری سازمان ملل اجازه ورود تعداد بیشتری از آفریقایی‌ها را به عدن و مناطق ساحلی جنوبی یمن داده است.