پادشاه بحرین به سرنوشت سیاه صدام دچار خواهد شد

ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز مخالفت با سخنان اهانت آمیز وزیر خارجه این کشور علیه رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد: پادشاه بحرین هم به سرنوشت سیاه صدام، دیکتاتور معدوم عراق دچار خواهد شد.

این ائتلاف سخنان اهانت‌آمیز وزیر خارجه بحرین علیه مقتدی صدر را "زشت" خواند و آن را به منزله توهین به همه مردم عراق دانست.

ائتلاف جوانان چهاردهم فوریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر مخالفت شدید خود با توهین به هر یک از شخصیت‌های عراقی افزود: همه مردم شریف بحرین نیز با چنین سخنانی قاطعانه مخالف هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است: «اینکه رژیم پست و زبون آل خلیفه سخنان ناشایستی علیه هر یک از رهبران محترم دینی و سیاسی بزند، موضع جدید یا عجیبی نیست. اهانت‌های اخیر خالد بن احمد، وزیر خارجه این رژیم علیه مقتدی صدر به خوبی نشان می‌دهد، خاندان آل خلیفه از ارزش‌های مردم بحرین فاصله گرفته و جدا شده‌اند.»

این ائتلاف با تقدیر از مقتدی صدر و جریان منتسب به وی، همچنین ضمن تشکر از همه مردم عراق به سبب موضع‌گیری‌های شرافتمندانه آن‌ها در قبال مردم مظلوم بحرین، تاکید کرد: «هر گونه اهانت به مردم عراق، به منزله توهین به ماست؛ زیرا آن‌ها پشتیبان ما هستند و ما مطمئن هستیم، رژیم آل خلیفه رو به زوال است و همان سرنوشت سیاهی در انتظار حمد بن عیسی، پادشاه بحرین است که صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق دچار آن گشت.»