رژیم صهیونیستی پس از دو روز اعتراف کرد

رسانه های صهیونیست نیز امروز از هلاکت 2 شهرک نشین در پی اصابت موشک به شهر عسقلان و زخمی شدن 2 نظامی در شهر اشکول بر اثر اصابت موشک های مقاومت خبر دادند.

اصابت این موشک ها در حالی است که برخی منابع صهیونیست ادعا کردند که سامانه پدافند هوایی این رژیم از جمله گنبد آهنین چند موشک شلیک شده به شهرهای عسقلان و اسدود را رهگیری کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطین چندین سامانه را به صورت همزمان به کار گرفته است تا از اصابت موشک های مقاومت در امان باشد، ولی این سامانه ها عملا کاربردی در برابر پاسخ های مقاومت به تجاوزهای این رژیم ندارند.

اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین نیز که به دنبال تهدیدهای اخیر تل آویو ایجاد شده است از حمله موشکی به منطقه عسقلان در 50 کیلومتری نوار غزه خبر داد.

این اتاق اعلام کرد: مقاومت در حال بررسی افزایش میزان برد حملات موشکی به فلسطین اشغالی، در صورت تداوم تجاوز دشمن صهیونیستی است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد، مقاومت در پاسخ به حملات صهیونیست ها به غیرنظامیان و کودکان و ساختمان های مسکونی، شهرها و شهرک های اشغالگران را با موشک های جدید که قدرت تخریب بالایی دارند، هدف قرار داده است.

این جنبش علاوه بر این از افزایش کمی و کیفی موشک های خود برای پاسخ های کوبنده تر به تجاوزهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که حدود 200 بار نوار غزه را از جمله مراکز مقاومت و ساختمان های مسکونی را هدف قرار داده است.

در همین حال جنگنده - بمب افکن های اسرائیل همچنان به تجاوزات خود به مراکز مختلف، اراضی کشاوری و تاسیسات شهری آن ادامه می دهند.

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که حدود 200 بار نوار غزه را از جمله مراکز مقاومت و ساختمان های مسکونی را هدف قرار داده است.

یکی از فرمانده ارشد سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی هم اعلام کرد که نیروهای مقاومت این آمادگی را دارند که میزان حملات خود را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهند و این هنوز اول راه است.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت اجازه پایمال شدن خون ملت فلسطین را نمی دهد.

تاکنون و در جریان حملات جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف و مسکونی نوار غزه 11 فلسطینی شهید و بیش از 73 نفر دیگر هم مجروح شده اند که در بین آنان یک کودک 17 ماهه شیرخوار نیز به همراه مادر خود به شهادت رسیده است.

دور جدید درگیری بین گروه های مقاومت فلسطین با رژیم کودک کش صهیونیست از روز گذشته (شنبه) با حمله بالگردهای نظامی این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ کوبنده مقاومت ادامه دارد.

در موارد قبلی با توجه به پاسخ های کوبنده مقاومت به حملات این رژیم و ایجاد مشکلات زیادی برای صهیونیست ها و عدم امکان مقابله با پاسخ های مقاومت با وساطت برخی طرف ها از جمله مصر آتش بس بین دو طرف برقرار شده بود.