حمله سنگین تروریست‌ها به شمال حماه

عناصر تروریستی شامگاه سه‌شنبه بار دیگر مناطق مسکونی ریف شمالی حماه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

گروه‌های تروریستی همچنان به نقض توافق منطقه کاهش تنش ادامه می‌دهند و با شلیک سه خمپاره به شهرک «القمحانه» در ریف شمالی حماه تجاوز کردند.

به گزارش سانا، تروریست‌های حاضر در روستاها و شهرک‌های ریف شمالی استان، سه خمپاره به سمت شهرک مزبور شلیک کردند که به خسارات مادی منجر شد.

عناصر تروریستی روز یکشنبه گذشته هم در واکنش به پیشروی‌های ارتش سوریه در ریف شمال غربی حماه، شهر «السقلبیه» را هدف حملات خمپاره‌ای و راکتی خود قرار داده بودند.

تروریست‌ها عصر شنبه گذشته هم با شلیک چند فروند راکت و خمپاره، مناطق مسکونی  شهر «السقیلبیه» و شهرک «عین الکروم» واقع در ریف شمال غربی را هدف قرار داده بودند.

نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن از 16 اردیبهشت ماه گذشته عملیات پاکسازی شمال و شمال غربی حماه را که در مجاورت جنوب استان ادلب قرار دارد، آغاز کردند.

نیروهای سوری طی چند روز گذشته موفق شدند شهرک‌ها و مناطقی مانند «قلعه المضیق و کفرنبوده» را آزاد کنند که از مقرهای مهم ارتباطی گروههای تروریستی «جبهه النصره و جیش العزه» در حماه به شمار می‌رود.

به دنبال پیشروی ارتش سوریه در ریف غربی حماه، سرکرده ائتلاف تروریستی «هیئة تحریر الشام» از عناصر تروریستی خواست تا جلوی این پیشروی را بگیرند.