بی‌تاثیر بودن اقدامات آمریکا علیه هوآوی

یک مقام ارشد اجرایی شرکت هواوی چین روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات آمریکا علیه شرکت هواوی هیچ تاثیری بر بخش ارائه خدمات هوانوردی این شرکت نداشته است.

اخبار بین الملل- امان لی یو Eman Liu رئیس واحد تجارت جهانی حمل و نقل هواوی اعلام کرد بخش ارائه خدمات هوانوردی این شرکت تاکنون تحت الشعاع این اقدامات آمریکا قرار نگرفته است.

وی در حاشیه کنفرانس سالانه حمل و نقل هوایی در سئول گفت این اقدامات آمریکا تا به امروز هیچ تاثیری بر بخش ارائه خدمات هوانوردی شرکت هواوی نداشته است.

وی افزود به رغم اتهامات واشنگتن، مشتریان هواوی متعهد به ادامه همکاری‌ها با این شرکت شده اند و همکاری‌های ما با بیش از ده سال است که ادامه دارد زیرا این اعتماد، اعتماد یک روزه نیست بلکه اعتمادی است که طی ۱۵ یا حتی ۳۰ سال حاصل شده است.

شرکت هواوی فن آوری اطلاعات و ارتباطات را در اختیار بیش از ۵۰ فرودگاه و ۱۵ خطوط هوایی در سراسر جهان از جمله فرودگاه‌های دبی و گروه فرودگاه چانگی در سنگاپور قرار می‌دهد.

شرکت هواوی در جنگ تجاری بین چین و آمریکا گرفتار شده است و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این شرکت را به بهانه نگرانی‌ها درباره امنیت ملی آمریکا در فهرست سیاه قرار داده است.