مهمل‌بافی ترامپ درباره تجمع گسترده مخالفان او در انگلیس!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری بار دیگر به تظاهرات مخالفانش همزمان با سفر وی به انگلیس واکنش نشان داد و آن‌ها را جمعیت حامی خود معرفی کرد!

اخبار بین الملل- رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: مدام می‌شنوم که تجمع گسترده‌ای بر ضد من در انگلیس وجود دارد، اما کاملا برعکس است. جمعیت بزرگی، که رسانه‌های فاسد از نشان دادن آن متنفر هستند، آن‌هایی هستند که به منظور حمایت از من و آمریکا تجمع کردند. آن‌ها (حامیان من) به عنوان مخالف با جریان شکست خورده سازمان یافته، بزرگ و مشتاق بودند!

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با ترزا مِی، نخست‌وزیر انگلیس، گزارش‌ها درباره برگزاری تظاهرات گسترده علیه وی در لندن، پایتخت انگلیس، را اخبار جعلی خواند. ترامپ مدعی شد: تظاهرکنندگان کجا هستند؟ من هیچ معترضی ندیدم. من وقتی داشتم می‌آمدم یک تظاهرات کوچک دیدم، خیلی کوچک؛ بنابراین بیشتر این‌ها (گزارش ها) جعلی است. رئیس جمهور آمریکا افزود: گروه کوچکی از تظاهرکنندگان به دلایل سیاسی تجمع کرده بودند.

این در حالی است که تظاهرات روز گذشته در پایتخت انگلیس علیه رئیس جمهور آمریکا با حضور جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس برگزار شد. کوربین خواستار اتحاد برای مقابله با نژادپرستی و نفرت پراکنی علیه پیروان ادیان مختلف (از جمله مقابله اسلام هراسی) شد. با این حال ترامپ امروز مدعی شد کوربین خواستار دیدار و گفتگو با وی شده، اما او این درخواست رهبر حزب کارگر انگلیس را رد کرده است.

همزمان با سفر رئیس جمهور آمریکا هزاران نفر از شهروندان انگلیس از گروه‌های مختلف در تظاهرات علیه سفر ترامپ به این کشور مشارکت دارند و بر ضد او شعار می‌دهند. این در حالی است که فعالان انگلیسی، بالونی را به شکل ترامپ که نماد پسر بچه‌ای شرور است، مقابل محل اقامت ترامپ در لندن به پرواز در آورده‌اند.