رقیب انتخاباتی اوباما احتمالا دیگر از ترامپ حمایت نمی‌کند

میت رامنی، سناتور سابق جمهوری خواه اعلام کرد ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را تائید نکند و احتمال می‌رود در انتخابات آتی از هیچ نامزدی حمایت نکند.

اخبار بین الملل- نامزد سابق جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصور نمی‌کنم تائیدیه‌ها دیگری ارزشی داشته باشند؛ بنابراین جای تعجب ندارد که من از این روند دور بمانم. رامنی که نام همسرش را در انتخابات سال ۲۰۱۶ بر روی برگه رای نوشت گفت هنوز هم فکر می‌کنم او کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

سناتور سابق جمهوری خواهان گفت هنوز برای تائید نامزد‌های انتخابات ۲۰۲۰ خیلی زود است. رامنی بار دیگر بر احتمال پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی تاکید کرد با این حال یادآور شد که این موضوع قطعی نیست.

رامنی یکی از منتقدان همیشگی و سرسخت رئیس جمهور آمریکا است که در برخی موضوعات از دونالد ترامپ حمایت می‌کند. نامزد سابق جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری همچنین با طرح ترامپ برای اعمال تعرفه بر مکزیک به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی اعلام مخالفت کرد.

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود قصد دارد تعرفه تنبیهی را بر کالا‌های وارداتی مکزیک اعمال کند. بسیاری از جمهوری خواهان ترامپ را ترغیب کردند تا در برنامه تعرفه تبیهی خود علیه مکزیک که پیامد‌های اقتصادی زیادی را برای هر دو کشور به دنبال دارد، تجدیدنظر کند.

شایان ذکر است، میت رامنی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ آمریکا، رقیب باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور بود که رقابت‌های انتخاباتی را به او واگذار کرد.