یمنی‌ها، تلویزیون عربستان سعودی را هک کردند

شبکه «الاخباریة» عربستان سعودی شنبه (دیروز) در حال پخش برنامه‌ بود که ناگهان قطع شد و تصاویری از جنگ یمن پخش شد.

اخبار بین الملل- یمنی‌ها تلویزیون دولتی سعودی را هک کردند. هکرها با پخش سرود «خود را تسلیم کن سعودی، تو محاصره‌ای» تصاویری از جنگ را به نمایش گذاشتند که در آن تجهیزات، خودروها و نیروهای سعودی هدف نیروهای یمنی قرار گرفته‌ است.

 

در این فیلم تصاویری از علمیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های ائتلاف متجاوز در پاسخ به حملات مداوم این ائتلاف هم منتشر شد.

هکرها تصاویر انتخاب شده برای پخش از تلویزیون سعودی را بر اساس شعر سرودی انتخاب کردند که هنگام هک آن را از این تلویزیون پخش کردند. در سرود «سلّم نفسک یا سعودی، أنت محاصر» در جایی از آن به حمزه علیه‌السلام عموی پیامبر اکرم -ص- اشاره می‌شود، و همزمان تصویری از ایشان فیلم «الرساله» (The Message) در سکانس غزوه «احد» پخش می‌شود؛ فیلمی که در ایران به «محمد رسوالله» مشهور است. 

هک شبکه الاخباریه در حالی صورت می‌گیرد که ارتش یمن طی یک ماه اخیر در چندین نوبت فرودگاه‌های مختلف سعودی را در واکنش به محاصره فرودگاه‌های یمن با پهپاد «قاصف K2» هدف قرار گرفته است. 

در آخرین مورد، یگان پهپادی ارتش یمن شامگاه شنبه (25 خرداد)  از انجام عملیات جدید علیه فرودگاه‌های عربستان سعودی خبر داد. به گزارش شبکه المسیره یمن، یگان پهپادی ارتش یمن اعلام کرد که پهپادهای تهاجمی قاصف K2 فرودگاه‌های ابها و جیزان عربستان سعودی را هدف حملات خود قرار دادند.