به گزارش افکارنیوز ، گروه موسوم به " جنبش امپراطوری آلمان " نامه های تهدید آمیزی با مضمون آلمان را ترک بکنید و گرنه ما شما را بیرون می کنیم ارسال میکند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه " تی‌آرتی "، بر اساس این گزارش، در این نامه ها تمامی خارجیان غیر اروپایی به ویژه ترکها، سیاه پوستان، دو رگه ها و مسلمانان تهدید شده اند که اگر تا اول ماه اگوست سال ۲۰۱۲ آلمان را ترک نکنند از کشور اخراج خواهند شد.

از متن نامه‌ها چنین به نظر می‌رسد که مشابه این نامه به دیگر گروههای خارجی در آلمان نیز فرستاده شده است.

این اقدامات در شرایطی صورت می گیرد که پیش از این " آنگلا مرکل " صدراعظم آلمان در مراسم سخنرانی به مناسبت یادبود قربانیان قتل‌های نژادپرستانه که توسط نئونازی‌ها در طول دهه گذشته اتفاق افتاد، این جنایات را " حمله به کشور آلمان " قلمداد کرد و وعده داده بود که تمامی توان خود را به منظور از بین بردن اینگونه جنایات به کار می‌گیرد.

صدراعظم آلمان در اظهارات خود با اشاره به اصل اول قانون اساسی آلمان پس از جنگ اعلام کرده بود: آلمان کشوری است که مهاجران بسیاری دارد و شأ‌ن و مقام انسان باید از تعرض مصون بماند.

این قتل‌ها در سراسر آلمان و شهرهایی مانند " نورنبرگ "، " مونیخ "، ‌ " هامبورگ " و " دورتموند " رخ داده است و اغلب مهاجران خارجی قربانی اینگونه قتل‌ها شده‌اند.