شوخی ترامپ با رسوایی که کلینتون به بار آورد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نخستین همایش انتخاباتی خود که روز گذشته در اورلندو برگزاری شد، بار دیگر با لحن طنزآلود، ماجرای ارسال ایمیل‌های شخصی هیلاری کلینتون را به سخره گرفت.

اخبار بین الملل- ترامپ در این همایش که شب گذشته [سه شنبه] برگزار شد به شوخی گفت که اگر فقط حتی یکی از ایمیل‌های ملانیا – همسرش—را حذف کند، صندلی الکتریکی در انتظار اوست.

رئیس جمهور آمریکا در حالی چنین شوخی را در جمع هوادارانش در اورلندو مطرح کرده است که هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا پس از آنکه در خصوص استفاده از ایمیل شخصی اش در دوران عهده داری وزارت امور خارجه این کشور به درد سر افتاد، اقدام به پاک کردن آن‌ها کرد.

ترامپ گفت: اگر برای ایمیل‌ها احضار شوم یا حتی اگر یکی از ایمیل هایم مانند یادداشت‌های عاشقانه ملانیا را حذف کنم، صندلی الکتریکی در انتظار ترامپ خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا که بار‌ها کلینتون را به خاطر ماجرای ایمیل هایش مورد انتقاد قرار داده است، به شوخی گفت که ایمیل‌های حذف شده ممکن است در جایی در گوشه کنار وزارت خارجه پیدا شود.

وی افزود: ما در حال حاضر، یک دادستان کل فوق العاده داریم. باید ببینیم در این خصوص چه اتفاقی می‌افتد.

ترامپ در حالی ماجرای پرونده ایمیل‌های کلینتون را پیش کشیده است که طی هفته‌های اخیر به احضاریه‌ها در مورد انتشار اظهارنامه مالیاتی خود بی توجه بوده است.