مرکل پس از دچار شدن به رعشه: نگران نباشید!

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز گذشته پس از آن بدنش که برای سومین بار در انظار عمومی به لرزش دچار شد، اعلام کرد حالش خوب است.

اخبار بین الملل- صدراعظم آلمان بعد از آنکه روز گذشته در جریان مراسم استقبال از آنتی رینه، نخست وزیر فنلاند دچار رعشه و لرزش شدید شد، در کنفرانسی خبری اعلام کرد: حالم خوب است. مردم نگران من نباشند.

این، سومین بار در طول یک ماه اخیر است که مرکل ۶۴ ساله دچار لرزش شدید و رعشه می‌شود. مرکل که بار‌ها در طول دوران صدراعظمی خود به عنوان قدرتمندترین زنان جهان شناخته شده است، اخیرا تلاش کرده تا به گمانه زنی‌ها درباره وضع سلامتی خود که پس از لرزش‌های اخیر او در دیدار‌های رسمی شدت گرفته، پایان دهد. او پس از لرزش اول، کم‌آبی بدنش در اثر گرمای هوا را بهانه قرار داد و پس از لرزش دوم نیز گفت که این اتفاق فقط یک واکنش طبیعی بوده است و به زودی نیز از میان خواهد رفت.

نخستین بار، در ۱۸ ژوئن سال جاری میلادی بود که مرکل هنگام دیدار با ولادیمیر زلنسکی ، رئیس‌جمهور جدید اوکراین، بدنش دچار رعشه‌های شدیدی شد. مقامات دفتر او اعلام کردند این حالت به دلیل گرمای هوا و کم‌آبی و به تبع آن تشنگی بوده و پس از نوشیدن آب، مشکل مرکل رفع شده است.