تل‌آویو زخمی شدن سه اسرائیلی را تأیید کرد

پس از آنکه برخی منابع خبری بامداد امروز پنجشنبه از تبادل آتش در مرز نوار غزه خبر دادند، منابعی هم گزارش کردند که چند نظامی صهیونیست هدف گلوله قرار گرفته‌اند.

اخبار بین الملل- پایگاه خبری فلسطینی «شهاب» خبر داد که سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک تیراندازی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفته و زخمی شده‌اند.

ساعتی بعد، «آویخای ادرعی» یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی این خبر را تأیید کرد و در توییترش نوشت که نیروهای اسرائیلی در نزدیکی حصار مرزی متوجه ورود یک فرد مسلح شده‌اند که پس از ورودش درگیری رخ داده و نیروهای بیشتری برای این حادثه فراخوانده شده است. او از این فرد مسلح به نام «خرابکار» نام برد و گفت، حتی تانک مستقر در محل، اقدام به شلیک به سوی این فرد مسلح کرده است. 

به گفته ادرعی، این اتفاق در نقطه مرزی رخ داده و نیروها به حال آماده‌باش درآمده‌اند اما در این حادثه یک افسر و دو سرباز به ترتیب دچار آسیب‌دیدگی متوسط و سطحی شده‌اند. نظامیان مجروح شده نیز به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

ادرعی در توییتی دیگر مدعی شد که فرد مسلح در مرز غزه «فعالی در [جنبش] حماس است که لباس نظامی بر تن کرده و به سلاح کلاشینکوف و نارنجک مسلح بود».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در توییتش نوشت که ارزیابی اولیه نشان می‌دهد که این فرد، اقدامش را «به شکل انفرادی و مستقل [از جنبش حماس] انجام داده است». 

ساعاتی قبل برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بعد از حادثه، بالگردها و پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز خان یونس به پرواز درآمده‌اند و نقاطی در غزه را هدف حمله قرار داده‌اند. 

همچنین «الون بن داوِد» خبرنگار امور نظامی کانال 13 گزارش کرد که «عناصر تیپ ویژه گولانی که به مجری این عملیات نزدیک شده بود در تعامل با او شکست خورد و همین سبب شد که نیروهای بیشتری به نقطه درگیری فراخوانده شود تا او را از پا در آورند».