ناامنی در مدارس آمریکا؛ کار دانش‌آموزان به خرید کیف‌های «ضدگلوله» کشید/ تصاویر

معمولا با نزدیک شدن به فصل خرید لوازم التحریر، تولید کنندگان و فروشندگان محصولات نوشت افزار، جدیدترین محصول خود را روانه بازار میکنند اما این روزها در آمریکا همزمان با کشتار جمعی ده ها نفر با سلاح گرم، کیف جدیدی در برخی از مغازه ها برای فروش به نمایش گذاشته شده که واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی ایالات متحده به همراه داشته است؛ کیف مقاوم در برابر گلوله.

اخبار بین الملل_ فروش این کیف -که طبق گزارشات شبکه های محلی تنها می تواند جان دانش آموزان را در مقابل سلاح کلت محافظت کند نه سلاح‌های اتوماتیک_  این روزها در آمریکا به خاطر ترس از هدف قرار گرفتن از سوی افراد مسلح، رونق خوبی داشته بگونه ای که هم در مغازه‌ها و هم فروش آنلاین آن در فضای مجازی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

قیمت این کیف ضد گلوله 120 تا 200 دلار اعلام شده است.

ورود این محصول جدید به فروشگاه‌های لوازم التحریر آمریکا که پس از تیراندازی‌های اخیر در ایالات تگزاس و اوهایو صورت گرفت، خشم کاربران توییتر در آمریکا را در پی داشته که در ادامه به برخی از این واکنش ها اشاره می شود:

توییتر بنیاد دموکراسی برای آمریکا: این آمریکای سال 2019 است!

مایکل فهر، عضو ناسا: یکی دارد از طریق کشته شدن بچه‌ها در مدرسه ها پول درمیاورد؛ این روشن ترین صورت کاپیتالیسم است...

اشتون پیت‌من، روزنامه‌نگار: شما امروز میتوانید کوله‌پشتی مقاوم در برابر گلوله‌ خرید کنید. این عکسی است که یکی از دوستانم که برای خرید لوازم مدرسه برای دخترش رفته بود گرفته است. راحتی برای امروز. امنیت برای فردا! ویرانشهر جهنمی! فقط در آمریکا!

آدریانا مندز، گزارشگر شبکه محلی NBC: در نظرسنجی که پرسیده بودیم آیا شما یک کیف مقاوم در برابر گلوله خواهد خرید، 66 درصد به گزیره "آری" رای دادند و 34 درصدبه گزینه خیر.

صفحه توییتر وبسایت طنز پوک: این اقلام ضروری برای بازگشت به مدرسه یاد آور زندگی ترسناک کودکان در این کشور است.