ارتش صهیونیستی در انتظار واکنش کوبنده نیروهای مقاومت حزب الله است

رسانه‌های صهیونیستی کماکان از بیم ارتش اسرائیل نسبت به واکنش‌های نیروهای مقاومت لبنان خبر می‌دهند.

اخبار بین الملل- به نوشته شماره شنبه روزنامه «جروزالم پست» ارتش اسرائیل حریم هوایی برخی مناطق تحت کنترل خود را بر روی پرواز هواپیماهای مسافربری بسته و نیروی دریایی آن نیز در آماده باش کامل قرار دارد.

بر اساس این گزارش، فرماندهی شمال اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) که از هفته گذشته در انتظار حمله شدید حزب الله است، در آماده باش کامل به سر می‌برد. روز شنبه نیز کاروان توپخانه‌ای در حال انتقال به شمال سرزمین‌های اشغالی مشاهده شد.

بامداد یکشنبه گذشته (سوم شهریورماه) دو پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی همزمان با نقض حریم هوایی لبنان و با هدف بمباران مواضع حزب‌الله، به جنوب بیروت تجاوز و حمله کردند. پس از آن، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود در سالگرد آزادسازی «جرود عرسال» تهدید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام خود را خواهد دید. از سوی دیگر چهارشنبه گذشته ارتش لبنان اقدام به شلیک به سوی سه پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در مرزهای خود کرد.

به نوشته روزنامه جرزوالم پست، در حالی که ارتش  اسرائیل بر این باور است که پاسخ حزب الله تنها به شمال محدود خواهد شد، یک مقام حزب الله روز جمعه گفت که واکنش تلافی جویانه نیروهای مقاومت در عمق سرزمین‌های اشغالی خواهد بود.

منابع خبری صهیونیستی سه‌شنبه گذشته از انتقال پناهگاه‌های متحرک به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. «شمعون آران» خبرنگار شبکه «کان» در توییتی در این زمینه نوشت، همزمان با اوج گرفتن تنش بین تل آویو و لبنان، سوریه و عراق، انتقال پناهگاه‌های متحرک به نقاط مختلف در شمال اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) آغاز شده است.