حمله رژیم صهیونیستی نتیجه عکس داشت

«نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در مراسمی به مناسبت ماه محرم در شهر «بنت جبیل» اعلام کرد، مقاومت توانست با انجام عملیاتی علیه دشمن اسرائیلی در روز روشن قدرت و اراده خود و داشتن حق پاسخگویی و بازدارندگی را ثابت کند و لبنانی‌ها احساس کردند دوباره در برابر پیروزی جدید قرار دارند.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، قاووق در ادامه گفت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر تحریم‌های مالی و سیاسی و امثال آن علیه مقاومت حساب باز کرده و فکر کرده بود مانع پاسخگویی آن می‎‌شود اما تمام دنیا دید که این تحریم‌ها و تهدیدات چیزی را تغییر نداد و اراده مقاومت را کم نکرد.

وی تأکید کرد: ملت ما بار دیگر و علیرغم تحریم‌های آمریکا و تهدیدهای اسرائیل، اعتماد خود به مقاومت را تجدید کرد؛ تجاوزهای اسرائیل نتیجه عکس داشت و ضربه‌ای به دولت آمریکا شد. آنها می‌خواستند مقاومت را محاصره و منزوی کنند اما این آمریکا و متحدان آن در منطقه بودند که منزوی شدند و امواج تأیید مقاومت جهان عربی و اسلامی را درنوردید.

قاووق از دیگر دستاوردهای مقاومت را موضع استثنایی دولت لبنان در حمایت از حق لبنانی‌های برای پاسخگویی به تجاوزهای اسرائیل برشمرد.

حزب‌الله لبنان هفته جاری فیلم مربوط به هدف قرار دادن یک خودروی نظامی صهیونیستی را منتشر و ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه در این عملیات کسی آسیب ندیده، تکذیب کرد.