واکنش تل‌آویو به سرنگونی پهپاد توسط حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) خبر ساقط شدن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین خود توسط جنبش مقاومت حزب‌الله در مرز لبنان-فلسطین اشغالی را تایید کرد.

اخبار بین الملل- سخنگوی ارتش صهیونیست‌ها با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اما مدعی شد که این پرنده، یک پهپاد کوچک بوده که در حال انجام ماموریت‌های معمول در حریم هوایی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی بوده است.

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا شده است که ساقط شدن این پهپاد اتفاق بزرگی نبوده و خطر درز اطلاعات از این هواپیما به دست حزب‌الله وجود ندارد.

صبح امروز بود که مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از سرنگون کردن یک پهپاد متجاوز اسرائیلی خبر داد.

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش (سوم شهریور) با دو پهپاد به ضاحیه بیروت تجاوز کرد؛ پهپادهایی مجهز به مواد منفجره و آماده عملیات ترور بودند. «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود پس از این ماجرا اعلام کرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ باشد.

او گفت که حزب‌الله از این تاریخ به بعد هرگونه هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد و سرنگون خواهد کرد؛ پهپادهای اسرائیلی برای جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی نیست بلکه برای ترور است .

حزب‌الله پیش‌تر و حدود یک هفته پیش (دهم شهریور) نیز طی عملیاتی یک خودروی زرهی صهیونیستی را در نزدیکی شهرک آویویم هدف قرار داد و فیلم آن را منتشر کرد.