به گزارش افکارنیوز،محمد الكتري دوشنبه در مصاحبه با العالم افزود: تجاوزگري رژيم صهيونيستي از حد و مرزها گذشته است به طوري كه اين رژيم در حملات هوايي به نوار غزه سالخوردگان و كودكان را به طور گسترده هدف قرار مي دهد.

وی افزود: این امر نشان می دهد که دشمن صهیونیستی بین کوچک و بزرگ و فلسطینی و غیر فلسطینی تفاوت قائل نمی شود و همه را هدف قرار می دهد.

به دنبال سلسله حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته(۱۹ اسفند) آغاز شده است، صبح امروز(دوشنبه ۲۲ اسفند) با شهادت دو شهروند فلسطینی دیگر شمار شهدا به ۲۰ نفر افزایش یافت.

الکتری گفت: تنش آفرینی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه از زمان قیام ملت های عرب و بیداری اسلامی صورت گرفته به ویژه این که این رژیم احساس کرده است که جایگزین نظام های عربی سابق افرادی از میان ملت عربی هستند که همکاری با این رژیم را رد می کنند.

وی افزود: رژیم اشغالگر سعی دارد مقاومت در نوارغزه را به عنوان طرفی که با دشمن مبارزه می کند و در برابر طرح تسلیم می ایستد، تحت فشار قرار دهد.

الکتری اظهار داشت: صهیونیست ها همچنین با تنش آفرینی علیه غزه قصد دارند کشورهای همسایه فلسطین اشغالی مانند مصر و دیگر کشورها را دچار ترس و وحشت کنند و یا به اصطلاح آمادگی خود برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران را نشان دهند و یا در صدد معطوف کردن توجه ها به نوار غزه برای سرپوش بر یهودی سازی قدس هستند.

عضو برجسته حماس با بیان این که شاید رژیم اسرائیل در این شرایط به دنبال اهداف شیطنت آمیز دیگری است، از مسئولان جمهوری اسلامی ایران خواست در برابر طرح های این رژیم علیه اسلام و مسلمانان هوشیار باشند و جانب احتیاط را رعایت کنند چرا که اساس نگرش این رژیم این است که کشمکش ها در منطقه، کشمکش عقیدتی میان یهودیان و مسلمانان است.

الکتری درباره واکنش مقاومت به تجاوزات اسرائیل، گفت: این مساله به فرماندهی نظامی مربوط می شود و من تصور می کنم که رهبری سیاسی با واکنش هر فلسطینی به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مخالفتی ندارد.