درگیری حامیان و مخالفان ترامپ

گروهی از حامیان و مخالفان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با رسیدن رئیس جمهور به جنوب کالیفرنیا برای حضور در چندین رویداد انتخاباتی، با یکدیگر درگیر شدند.

اخبار بین الملل-​یک گروه از مخالفان ترامپ روز سه شنبه در مقابل هتل «بورلی هیلز» که فاصله چندانی با محل حضور ترامپ در یکی از رویداد‌های انتخاباتی اش ندارد، تجمع کردند. این تظاهرکنندگان سعی داشتند پرچم آمریکا را به آتش بکشند که ناگهان یک درگیری در میان جمعیت رخ داد. دو نفر از افراد در میان جمعیت با یکدیگر درگیر شدند به همین دلیل نیرو‌های امنیتی تلاش کردند این دو نفر را از یکدیگر جدا کنند.

درگیری‌های دیگری هم در بخش‌های دیگر جمعیت رخ داد. یکی از حامیان ترامپ مدعی شد از سوی یکی از معترضان مورد حمله قرار گرفته است.

ترامپ برای حضور در تعدادی رویداد انتخاباتی که به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ برگزار شده بود، به کالیفرنیا سفر کرده است. احتمال می‌رود او حدود ۱۵ میلیون دلار کمک‌های مالی از طریق حضور در رویداد‌های انتخاباتی اش در لس آنجلس، سن دیگو و منطقه خلیج سان فرانسیسکو جمع آوری کند.

یکی از حامیان ترامپ اعلام کرد برای خرید بلیت حضور در این رویداد ۱۰۰۰ دلار پرداخت کرده؛ اما سپس به او گفته شده که همه بلیت‌ها فروخته شده است.