مادورو از حضور متخصصان نظامی-فنی روسیه در ونزوئلا خبر داد

"نیکلاس مادورو" رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که دو فروند هواپیمای روسی به همراه پرسنل نظامی-فنی این کشور، هم اکنون در ونزوئلا به سر می برند.

اخبار بین‌الملل- مادورو که از سفر به مسکو و دیدار با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه به کاراکاس بازگشته، امروز در صفحه تویئتر خود نوشت: «رئیس جمهور پوتین حمایت همه جانبه سیاسی، دیپلماتیک و نظامی خود از ونزوئلا و حمایت از حفظ صلح و ثبات در این کشور را مورد تایید قرار داده و این حمایت چند روز قبل عملی شد و دو فروند هواپیمای روسی به همراه گروهی از پرسنل نظامی-فنی این کشور برای حمایت از ونزوئلا به این کشور آمده‌اند. آنها هماکنون در ونزوئلا هستند. اینها گروه جدیدی هستند که به همراه برخی افرادی که در آغاز سال جاری هم به کشور ما آمده بودند، برای ارائه کمک به ونزوئلا اعزام شده‌اند.»

پیش از این رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که کار برای در عرصه همکاری‌های نظامی-فنی بین روسیه و ونزوئلا در حال انجام است و مراکزی در این زمینه ایجاد شده است. همکاریهای نظامی فنی بین دو کشور، قبل از هر چیز به تعهدات طرف روسی در زمینه تجهیز فناوری‌های نظامی روسی که در اختیار کشور ونزوئلا قرار داده شده، مربوط می‌شود.