به گزارش افکارنیوز به نقل از پرس تيوي، معترضان و فعالان جنبش "تصرف لس آنجلس" به منظور جلب توجه به موارد اخراج مهاجران در خيابانها تجمع کردند. آنها ميگويند، مجرمان بی خطر از جمله يک زن لاتين که مادر دو فرزند است، قرباني اين اخراجها ميشوند.

کارلوس ماروکین، فعال جنبش " تصرف لس آنجلس " گفت: " آن‌ها به یک کشور دیگر فرستاده می‌شوند در حالی که فرزندان آن‌ها اینجا(در امریکا) باقی می‌مانند. "

بلانکا کاردناس، همسر یک شهروند امریکایی، مانند خیلی از افراد دیگر بعد از سرپیچی از حکم صادر شده از سوی " بانک امریکا " مبنی بر تخلیه منزل در ماه فوریه دستگیر و سپس از امریکا اخراج شد.

این در حالی است که اداره مهاجرت و گمرک امریکا می‌گوید کاردناس به علت ۹ سال اقامت غیرقانونی در امریکا، از این کشور اخراج شده است.

ماروکین افزود، در آن مورد، بلانکا خواستار تجدید نظر شده بود؛ وی مانند بسیاری از دیگر صاحبان ملک، فریب خورد و نهایتا بانک امریکا ملک وی را به یک سرمایه گذار فروخت.

بر پایه این گزارش، معترضان تظاهرات مشابهی را علیه قوانین ضد مهاجرتی که در پارلمان‌های بسیاری از ایالت‌های امریکا به تصویب رسیده است، برگزار کرده‌اند.

معترضان ميگويند، قوانين ضد مهاجرتي با مهمترين ارزشهاي حقوق مدني امريکا مغایرت دارد و اين کشور را به نژادپرستي و شکاف ميکشاند.