انتقاد سراج الحق از اقدامات دولت اسلام آباد

«سراج الحق» رئیس حزب جماعت اسلامی اعلام کرد: سخنرانی عمران خان در سازمان ملل باعث لغو حکومت نظامی در کشمیر و پایان حبس خانگی مردم این منطقه نشد.

اخبار بین‌الملل-وی تصریح کرد: دولت اسلام آباد باید دست به اقدامی جدی در خصوص کشمیر بزند و از مردم مظلوم این منطقه حمایت کند.

سراج الحق گفت: لغو قانون 370 توسط هند به شکل ناگهانی انجام نشده و مودی از مدت‌ها قبل برای اقدام خود نقشه کشیده بوده است.

رئیس حزب جماعت اسلامی اظهار داشت: عمران خان به آمریکا سفر کرد ولی حتی یک کلمه راجع به «عافیه صدیقی» پزشک پاکستانی که سال‌ها است در آمریکا زندانی شده سخن نگفت.

این سیاستمدار پاکستانی گفت: شرایطی که دولت عمران خان برای جامعه به وجود آورده مطلوب نیست و گرانی و مشکلات اقتصادی به قشر عادی جامعه آسیب می‌زند.

سراج الحق تاکید کرد: طرفداران حزب ما از 16 اکتوبر به سمت اسلام آباد حرکت خواهند کرد تا در پایتخت پاکستان تظاهرات برگزار کنند.

گفتنی است حزب جماعت اسلامی طی سال های اخیر در برخی پرونده ها و موضوعات با عمران خان و حزب تحریک انصاف همراهی کرده ولی تلاش دارد خود را اپوزیسیون دولت نشان دهد.

سراج الحق تلاش داشت از نواز شریف شکایت کند ولی پس از به نتیجه رسیدن شکایت عمران خان علیه نخست وزیر سابق پاکستان از حزب تحریک انصاف حمایت می کرد.